Сім найпопулярніших наукових міфів в Україні

20 жовтня 2015вівторок, 19:00

Адреса:
вул. Льва Толстого, 3

Контакти організаторів:
prostir@chasopys.kiev.ua

Місто: Київ

Теги: біоетика, генетика, наука


Часто люди беззастережно вірять усьому, про що почули хоча б з двох джерел, не перевіряючи при цьому інформацію. Так поширюються чутки, суб’єктивні думки та псевдонаукові та антинаукові уявлення про себе та навколишній світ. І добре, якщо омани стосуються якихось абстрактних речей, але коли це пов’язано із здоров’ям — це може стати вкрай небезпечним.

20 жовтня у креативному просторі «Часопис» відбудеться зустріч, в рамках якої будуть розвінчуватись найпоширеніші міфи в галузі генетики та біоетики.

  • Телегонія: правда чи міф?
  • Чи викликають ГМО онкологічні захворювання?
  • Чи ефективні косметологічні засоби з ДНК?
  • Чи викликають щеплення безпліддя?
  • Чи ефективні гомеопатичні препарати?
  • Чи справді в СРСР були більш якісні продукти?
  • Чи містить пиво «жіночі гормони»?

Запрошені спікери — Олександр Коляда та Юлія Шулімова.

Про спікерів

Олександр Коляда — науковий співробітник лабораторії епігенетики Інституту геронтології НАНУ. Випускник кафедри генетики біологічного факультета Національного університету ім. Т. Шевченка. Співпрацює з багатьма світовими інститутами та університетами, в тому числі з Університетом Токіо. Його сфера інтересів – генетика людини і біологія старіння. Він першим встановив довжину теломер в українців, такого собі універсального визначника біологічного віку людини. У вільний час – збирає колекцію з ДНК старожилів, подорожує і практикує йогу.

Юлія Шулімова — закінчила Ізраільський технологічний інститут Technion в галузі генетики та біоетики, магістр в галузі якості, сертифікації і стандартизації (НУХТ), сертифікований фахівець в області ISO 9001 ISO 22000 «Управління якістю та безпекою харчових продуктів». Має 2 роки досвіду роботи в галузі молекулярної біології і 1,5 — в області якості на харчових підприємствах. Продовжує співпрацювати як консультант і аудитор якості. Почала займатися комунікаціями. Серед її клієнтів: Qatar Science & Technology Park і Ambronite (синтетичний замінник їжі). Популяризація науки — це хобі для Юлії, вона мріє, що колись в українській науці з’являться гідні GR і PR менеджери.

Вартість: 100 грн (умови Простору включено)
Попередня реєстрація обов’язкова